2014. január 31., péntek

Èlelmiszeripar

Nem szándékozom tùlságosan a tèmába mèllyedni. De azèrt valamennyire kell, hogy szò essèk ròla.
Mielőtt monológomba belekezdenék, a következő kisfilmet megtekintésre javaslom.


Anyám szavajárása " nem győzöm hangsùlyozni"...hát ùgygondolom van bizony amit nem is lehet elégszer. Règebben, mondjuk egy-kèt èvvel ezelőtt mèg nekem sem került a figyelmem központjába az, hogy az èlelmiszeriparnak ès a gyògyszeriparnak mekkora hatalma is van az egèszsègünk, a jò fizikai állapotunk ès közèrzetünk felett. Bevallom mielőtt magam sem voltam kellően felvilágosodva eme, a fogyasztási iparban jelenlèvő ès tudatosan alkalmazott mèrgezèsi folyamatok jelenlètèről, sőt!!! Mèg nem is hallottam, hogy ilyesmi valòban létezik! Teljesen naìvan habzsoltam a különfèle finomabbnál finomabb èlelmiszeripari termèkeket. "Jò Chips. Hìzlal. Na ès? Nem vagyok hìzèkony tìpus" -gondoltam. De arròl senki nem tájèkoztatott, hogy ezek a zacskòs ropogosòk, tèsztabundába göngyölt csodák többnyire nátrium glutamátot tartalmaznak. Ezt kevesen olvassák el az összetevőknél. Csak ennek az egy adalèkanyagnak kb. 10 fèle neve lehet, ès mèg kevesebben nèznek utána, hogy mi is az a nátrium glutamát amiről èn itt hablatyolok. Segìtek. Idegmèreg. Tudod mièrt alkalmazza ezt az ìztelen adalèkanyagot az èlelmiszeripar? Hogy amikor bemèsz a gyorskajáldába akkor finomabbnak èrezd a ropogòsra sütött krumplit. Nincs ìze, mégis hatalmas fegyver ez. Többet fogsz enni, mert ugye megnöveli az èhsèg utáni vágyad, és most jön a lènyeg! Jòl figyelj! Azáltal, hogy többet eszel, többet fizetsz. Ès rá lehet szokni. Kìvánni fogod azt a kaját amit multkor olyan jòìzűen ettèl. Üsd be csak a keresődbe. Nátrium Glutamát. Van lehetőség bővebben tájékozódni. (Javasolt oldalmegtekintés a témában még:  http://veddamagyart.info/eletmod/6260-natrium-glutamat-az-idegmereg-amitol-minden-finom)
 Ès hát èpp nemrèg nèzegettem a szörpöket egy boltban. Hát ez már tènyleg durva! IGEN. Ezt viszed haza a gyerekednek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése